Kan ikke komme af med mine killinger. {{forumTopicSubject}}
Hejsa KG .
Jeg bor sådan halvvejs inde i midt byen og alle vores 3 hunkatte har født , vi har sat killingerne til salg men ingen virker intra ? ska vi give dem gratis væk til gode hjem ?
Fordi min stedfar er begyndt og snakke om a give dem til et internat fordi hankattene er begyndt og komme ind i vores hus og overfalde både vores hunkatte & hankatte ..
Det skete så sent som i nat igen . vores dør hva blæst op , også hva der kommet en stor hankat ind den overfaldede først vores hunkatte og derefter killingerne . så prøvede min stedfar og få den ud men den flænsede hans hænder på ved & bide & kradse ham ..
Ved ik hva jeg ska gøre ? Ønsker ik mine små misser kommer på internat da jeg selv vil vælge hjem til dem :'/
Håber i ka hjælpe mig
feb 2009
Følger: 44 Følgere: 41 Katte: 2 Emner: 51 Svar: 341
maj 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 14 Svar: 19
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Annoncer: 1 Emner: 68 Svar: 9.957
I må da vide, at der fødes for mange killinger!!!? , så få da lige de katte neutraliseret, så I ikke står med endnu flere killinger om et par måneder.
Undskyld mig, men at avle 3 kuld er IMO direkte uansvarligt. Og man er da temmelig naiv, hvis man tror, at man bare sådan lige kan finde gode hjem til alle de killinger.
Og så kan jeg se i din annonce, at 7-8 uger gamle killinger omtales som klar til afhentning. Slå da lige koldt vand i blodet, og lad killingerne blive gamle nok først, inden de tages fra mormisserne.
feb 2008
Følger: 27 Følgere: 67 Katte: 7 Emner: 22 Svar: 1.732
mar 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 13 Svar: 58
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.016
Modbydelige - nej ærlige. Men sandheden er altid ilde hørt.
Som opdrætter følger jeg med i hvor stor afsætningen er på killinger - jeg har et kuld killinger nu på fire - det er mere end et år siden jeg havde det sidste kuld der også var på fire, en af dem er først flyttet hjemmefra for en måned siden. Ego, ved jeg kan jeg ikke sælge dem - så kan jeg beholde dem selv - derfor laver jeg ikke flere end jeg er i stand til at beholde.
Internater bugner af killinger - og det er ikke stambogsførte killinger der sidder og venter på ny hjem!
Det er den barske sandhed - der er ikke det mindste rosenrødt i det!
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Annoncer: 1 Emner: 68 Svar: 9.957
Realiteterne er således, at der fødes flere killinger end der er gode hjem til. Det KAN da vel ikke komme bag på nogen i dagens Danmark, hvor dyreværnsforeninger og medier med jævne mellemrum gør opmærksom på problemet.
Jeg öprettede en tråd i forgårs - "Der avles for mange killinger" - med link til et tv-indslag, som "nogen" måske burde se.
Kan ikke komme af med mine killinger.